Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz zorganizować to szkolenie w formie zamkniętej

Napisz do nas

EFEKTYWNA OCENA PRACOWNIKA

czyli jak udzielać informacji zwrotnej, aby była skuteczna

Data: 30 września 2025
Cena podstawowa549.00 + 23% VATCena promocyjna499.00 + 23% VAT
Lokalizacja: Szkolenie online
Kategoria: Akademia Managera
Organizator:

1. Cel, sens i podstawy ocen

  • Dlaczego ocena pracownika jest ważna dla organizacji i pracownika?
  • Jakie korzyści płyną z efektywnej oceny?

 

2. Typy oceny i rola menedżera w procesie oceny

  • Ocena okresowa vs. bieżąca
  • Oceny formalne vs. nieformalne
  • Samoocena vs. ocena przez innych

 

3. Proces oceny pracownika

  • Etapy procesu oceny
    • Ustalanie celów oceny
    • Zbieranie danych o pracowniku (metody i narzędzia)
    • Analiza wyników
    • Komunikacja wyników
  • Metody oceny
    • Ocena 360 stopni
    • Ocena behawioralna
    • Ocena wyników (KPI, SMART)
    • Ocena potencjału
  • Najczęstsze błędy w ocenianiu
    • Błąd pierwszego wrażenia, efektywność porównań, tendencja do oceny ogólnej

 

4. Rozmowa oceniająca

  • Przygotowanie do rozmowy oceniającej
    • Jakie informacje powinny być zebrane przed rozmową?
    • Jakie pytania warto zadać?
    • Przykłady dobrych praktyk w przygotowaniu do rozmowy
  • Struktura rozmowy oceniającej
    • Wstęp: Budowanie relacji, otwarcie rozmowy
    • Część główna: Omówienie wyników, analiza mocnych stron i obszarów do poprawy
    • Zakończenie: Ustalanie planu rozwoju, podsumowanie rozmowy
  • Umiejętności komunikacyjne w rozmowie oceniającej
    • Aktywne słuchanie
    • Udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej
    • Radzenie sobie z emocjami (zarówno własnymi, jak i pracownika)

 

5. Rozwój pracownika po ocenie

  • Jakie działania podjąć po ocenie?
    • Ustalanie planu rozwoju i celów zawodowych
    • Określanie potrzeb szkoleniowych i mentoringowych
  • Wspieranie rozwoju pracownika
    • Coaching i mentoring w kontekście oceny
    • Jak motywować do poprawy wyników?
    • Feedback w procesie rozwoju

 

6. Podsumowanie i wnioski

Anna Kania Okienczyc

doktor nauk społecznych, strateg biznesu, twórca Programu Efektywnego Przywództwa. Przez ponad 20 lat rozwijała biznesy wielkich firm: DHL, InPost i Canal+, zajmując czołowe stanowiska w zarządach obszarów marketingu, sprzedaży, obsługi klienta i jego doświadczeń. Zarówno w praktyce, jak i w pracy naukowej, koncentrowała się na cyfrowej transformacji, czyli integracji technologii w procesy biznesowe. Zarządzała zespołami od kilku do kilkuset osobowymi. Jej pasja to mądre i efektywne przywództwo.

Wartości, którymi się kieruje to rozwój, efektywność, etyka biznesowa, zaangażowanie i niezawodność. 

TERMIN:

 

30 września 2025 r. - szkolenie online

 

Cena podstawowa 549.00 zł* + 23% VAT / osoba

 

Cena promocyjna 499.00 zł* + 23% VAT / osoba (dla zgłoszeń przesłanych do 16 września).

 

*W cenie uwzględniono: dostęp do platformy udział w szkoleniu, konsultacje z prowadzącą, materiały szkoleniowe w wersji PDF, elektroniczny certyfikat ukończenia szkolenia.

 

Czas trwania szkolenia: 9:00 - 14:00

 

WAŻNE!

Po dokonaniu rejestracji na szkolenie, wszystkie kwestie techniczne będą przesyłane mailowo. Warunkiem udziału w szkoleniu online jest dokonanie przedpłaty przed rozpoczęciem szkolenia (otrzymacie Państwo stosowny dokument).

Organizator nie bierze odpowiedzialności za problemy techniczne lub zerwane połączenie ze strony uczestnika szkolenia.

Przygotowanie:

  1. Zadbaj o dobre łącze internetowe, zwykle wystarcza to z sieci komórkowej lub domowej.
  2. Przygotuj kartki, długopisy, itp.
  3. Zadbaj o wygodne i wyciszone miejsce, inaczej hałasy będą rozpraszać Ciebie i innych.
  4. Sprawdź mikrofon i kamerę.

Konkretnie, rzeczowo i na temat. Serdecznie polecam!

Aleksandra - ZDiUM Wrocław

Świetna prowadząca, świetne szkolenie :)

Katarzyna - Metalplast Kalisz

Szkolenie bardzo przydatne w pracy zawodowej. Polecam.

Marcin - Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM