
Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz zorganizować to szkolenie w formie zamkniętej
EFEKTYWNA OCENA PRACOWNIKA
czyli jak udzielać informacji zwrotnej, aby była skuteczna

1. Cel, sens i podstawy ocen
- Dlaczego ocena pracownika jest ważna dla organizacji i pracownika?
- Jakie korzyści płyną z efektywnej oceny?
2. Typy oceny i rola menedżera w procesie oceny
- Ocena okresowa vs. bieżąca
- Oceny formalne vs. nieformalne
- Samoocena vs. ocena przez innych
3. Proces oceny pracownika
- Etapy procesu oceny
- Ustalanie celów oceny
- Zbieranie danych o pracowniku (metody i narzędzia)
- Analiza wyników
- Komunikacja wyników
- Metody oceny
- Ocena 360 stopni
- Ocena behawioralna
- Ocena wyników (KPI, SMART)
- Ocena potencjału
- Najczęstsze błędy w ocenianiu
- Błąd pierwszego wrażenia, efektywność porównań, tendencja do oceny ogólnej
4. Rozmowa oceniająca
- Przygotowanie do rozmowy oceniającej
- Jakie informacje powinny być zebrane przed rozmową?
- Jakie pytania warto zadać?
- Przykłady dobrych praktyk w przygotowaniu do rozmowy
- Struktura rozmowy oceniającej
- Wstęp: Budowanie relacji, otwarcie rozmowy
- Część główna: Omówienie wyników, analiza mocnych stron i obszarów do poprawy
- Zakończenie: Ustalanie planu rozwoju, podsumowanie rozmowy
- Umiejętności komunikacyjne w rozmowie oceniającej
- Aktywne słuchanie
- Udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej
- Radzenie sobie z emocjami (zarówno własnymi, jak i pracownika)
5. Rozwój pracownika po ocenie
- Jakie działania podjąć po ocenie?
- Ustalanie planu rozwoju i celów zawodowych
- Określanie potrzeb szkoleniowych i mentoringowych
- Wspieranie rozwoju pracownika
- Coaching i mentoring w kontekście oceny
- Jak motywować do poprawy wyników?
- Feedback w procesie rozwoju
6. Podsumowanie i wnioski
doktor nauk społecznych, strateg biznesu, twórca Programu Efektywnego Przywództwa. Przez ponad 20 lat rozwijała biznesy wielkich firm: DHL, InPost i Canal+, zajmując czołowe stanowiska w zarządach obszarów marketingu, sprzedaży, obsługi klienta i jego doświadczeń. Zarówno w praktyce, jak i w pracy naukowej, koncentrowała się na cyfrowej transformacji, czyli integracji technologii w procesy biznesowe. Zarządzała zespołami od kilku do kilkuset osobowymi. Jej pasja to mądre i efektywne przywództwo.
Wartości, którymi się kieruje to rozwój, efektywność, etyka biznesowa, zaangażowanie i niezawodność.
TERMIN:
30 września 2025 r. - szkolenie online
Cena podstawowa 549.00 zł* + 23% VAT / osoba
Cena promocyjna 499.00 zł* + 23% VAT / osoba (dla zgłoszeń przesłanych do 16 września).
*W cenie uwzględniono: dostęp do platformy udział w szkoleniu, konsultacje z prowadzącą, materiały szkoleniowe w wersji PDF, elektroniczny certyfikat ukończenia szkolenia.
Czas trwania szkolenia: 9:00 - 14:00
WAŻNE!
Po dokonaniu rejestracji na szkolenie, wszystkie kwestie techniczne będą przesyłane mailowo. Warunkiem udziału w szkoleniu online jest dokonanie przedpłaty przed rozpoczęciem szkolenia (otrzymacie Państwo stosowny dokument).
Organizator nie bierze odpowiedzialności za problemy techniczne lub zerwane połączenie ze strony uczestnika szkolenia.
Przygotowanie:
- Zadbaj o dobre łącze internetowe, zwykle wystarcza to z sieci komórkowej lub domowej.
- Przygotuj kartki, długopisy, itp.
- Zadbaj o wygodne i wyciszone miejsce, inaczej hałasy będą rozpraszać Ciebie i innych.
- Sprawdź mikrofon i kamerę.
Konkretnie, rzeczowo i na temat. Serdecznie polecam!
Świetna prowadząca, świetne szkolenie :)
Szkolenie bardzo przydatne w pracy zawodowej. Polecam.